تبلیغات
دانلود بازی موبایل گرافیکی و جدید در فرمت جاوا Need for Speed : Hot Pursuit

همانطور که می دانید هر ساله در این مواقع شرکت های معروف بازی های محبوب خود را وارد بازار می کنند این بار هم نوبت شرکت Gameloft می باشد که سری بازی های Need For Speed خود را تحت عنوان Need for Speed : Hot Pursuit طراحی و تولیدکرده است که می تواند شما را بسیار سرگرم کند . این بازی جدید و جذاب در فرمت جاوا می باشد و قابل اجرا بر روی تمامی گوشی های موبایل است .
برای مشاهده سایزهای بازی و دریافت به ادامه رجوع کنید . . . .



:: موضوعات مرتبط: , موبایل , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : چهار شنبه 6 / 3 / 1392
بازی شاهزاده ایرانی برای اندروید - Prince of Persia Classic android HD Game

بازی شاهزاده ایرانی اندروید Prince of Persia :

شاید شما آن دسته از افرادی باشید که نام این بازی زیبا را شنیده باشد و یا اینکه بازی کرده باشد.حال باید به شما بگوییم که سایت ال ایکس دانلود نسخه کلاسیک بازی شاهزاده فارسی یا همان شاهزاده ایرانی را برای شما  عزیزان قرار داده است بازی هیجانی با گرافیک بالا و داستان در سبک همان بازی کامپیوتری که میلیون ها هوادار در سرتاسر دنیا را به خود اختصاص داده است.
شما باید در بازی به دنبال آزاد سازی شخصی بروید که در همین حین باید با شیاطین و نیروهای سیاه و پلید مبارزه کنید البته این تنها سختی های شما در این راه پر فراز و نشیب نیست بلکه تله های مخفی و از بین رفتن راههای عبوری در مسیر قسمت دیگری بزرگی از این سختی ها است.
بازی برروی گوشی های اندروید نسخه 2.1 به بالا قابل نصب است و بازی و گیم دیتا نیز آماده دانلود می باشد + آموزش نصب و تصاویری از محیط بازی که می توانید در ادامه مطلب همین پست در سایت lxdownload.lxb.ir مشاهده نمایید.
چندین حالت مختلف در بازی گرافیکی اندروید شاهزاده ایرانی :
حالت عادی : بازی را متوجه شوید و ترفند های مختلف برای پیدا کردن راه هایی کم خطرتر و راه هایی که کمترین زمان را از شما می گیرند آموزش ببینید .
زمان حمله :‌ شن های ساعت یکی یکی و البته به گونه ای که احساس می کند چیزی تا تمام شدن آنها نمانده است به پایین افتاده و گذر سریع زمان را به شما یادآوری می کنند . شما تنها ۶۰ دقیقه تا نجات شاهزاده فرصت دارید .
بقا :چالش بر انگیزترین حالت انجام این بازی است که می بایست از تمامی قدرت ذهن خود برای یافتن راه های نجات شاهزاده بهره بجویید .



بازی شاهزاده ایرانی برای اندروید - Prince of Persia Classic android HD Game

 

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: , موبایل , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : چهار شنبه 6 / 3 / 1392
دانلود مرورگر محبوب UC Browser 8.8.1.252 برای تمامی ورژن ها

جدیدترین ورژن مرورگر وب قدرتمند و محبوب UC Browser با ظاهری جدید و پشتیبانی از زبان فارسی برای تمام گوشی های نوکیـا …

نسخه ی جدید مرورگر وب پرطرفدار UC Browser با ظاهر و قابلیت های جدید برای انواع سیستم عامل منتشر شد و ما همه ی آن ها را برای انواع موبایل برای دانلود قرار داده ایم.

وب یوسی بروز یکی از بهترین نرم افزارهای موجود وب گردی برای گوشی های هوشمند و تبلت هاست که در سراسر جهان بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر از آن استفاده می کنند.

این مرورگر وب از یک کرنل نوآورانه و فناوری ابری بهره می برد و به خاطر هوشمندی ، سرعت ، امنیت و توسعه پذیری آن بهترین تجربه ی اینترنت موبایل را در هنگام مطالعه ی اخبار و مشاهده ی وبسایت ها برای شما به ارمغان می آورد.

در این نسخه از برنامه یوسی بروزر بخشی برای دانلود از سایت ها قرار گرفته است که محبوبترین سایت ها برای دانلود مستقیم برنامه ، بازی و تم موبایل و … قرار داده شده است.

مرورگر یوسی بروزر کاملا رایگان است اما اپراتورهای تلفن همراه بابت مبادله ی اطلاعات در هنگام استفاده از آن از شما هزینه دریافت خواهد کرد.

در این پست از وبسایت ال ایکس دانلود این وب بروزر بی نظیر را برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳نوکیا Symbian^3نوکیا سری ۶۰ ورژن ۲نوکیا سری ۶۰ ورژن ۱جاوا -قرار داده ایم که می توانید آن ها را با یک کلیک دریافت کنید

 

                              



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , موبایل , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : دو شنبه 4 / 3 / 1392
اجراي فايل هاي جاوا در کامپيوتر با نرم افزار جديد KEmulator Lite v0.9.7


 

همان طور که اطلاع داريد فايل هايي با پسوند jar. يا به صورت عام جاوا مخصوص موبايل بوده و اين گونه فايل ها به صورت معمولي بر روي کامپيوتر قابل اجرا نيستند.

اما به وسيله اين نرم افزار فوق العاده که هم اکنون در lxdownload معرفي خواهيم کرد ، مي توانيد کليه بازي هاي جاوا ، کتاب هاي الکترونيکي جاوا و حتي برخي نرم افزار هاي جاوا را در محيط کامپيوتر شخصي خود اجرا کنيد.حتی میتونید از نرم افزارهاي operaوucwebكه دررفتن به اينترنت فيلترشكن هستند استفاده كنيد

دانلودنرم افزار درادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , موبایل , , ,
:: برچسب‌ها: اجرای برنامه های موبایل جاوا روی کامپیوتر KEmulator Lite v0 , 9 , 7 , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : شنبه 28 / 6 / 1391
بهینه سازی حافظه گوشی های اندروید با Memory Booster 3.5

Memory Booster یک اپ بسیار کاربردی و قدرتمند در ضمینه کنترل و بهینه سازی حافظه گوشی و تبلت های با سیستم عامل اندروید می باشد. توسط این برنامه می توانید پروسه های در حال اجرا را مدیریت نمایید. این اپ کاربردی را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 

Memory Booster بهینه سازی حافظه گوشی های اندروید با Memory Booster 3.5

 

 

 

password بهینه سازی حافظه گوشی های اندروید با Memory Booster 3.5پسورد فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی حافظه گوشی های اندروید با Memory Booster 3.5 لینک دانلود – 310 کیلوبایت



:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: برچسب‌ها: lxdownload ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : Paradise
تاریخ : شنبه 16 / 3 / 1391

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 15 صفحه بعد